Stopper vs kaamera



Nüüd, kus ma seda blogi enam teab mis aktiivselt ei uuenda, on üks väljund ikkagi olemata - ja mitte pildiline vaid just sõnaline. Tulevad aegajalt mõned fototeemalised mõtted, mida tahaks jagada, aga ei leia neile nagu sobivat kohta.

Täna tuli pähe selline analoogia, mis nagu kõik analoogiad, töötab ainult teatud maani.

Et kaamera fotograafile on nagu stopper sportlasele. Siis kui plõks käib, läheb kell kinni ja tulemus on kirjas. Vajutasid päästikule ja pilt on purgis. Stopper mõõtis sportlase tulemuse ära, pildimasin fikseeris olukorra. See, et spordis ei saa jätta võistlust stopperi hooleks, tundub nagu üsna loogiline. Aga fotograafias?

Ega mul siin midagi plõksida ei ole, olen suht kindel, et mul pole need 10000 tundi ikka veel täis. Ja teistpidi hakkan ma just tegelema projektiga, millest ei kuule lähemalt enne detsembrit ja kus mu stopperi margil on üsna väike roll.

No comments:

Post a Comment


Web Statistics